Marketing Innovation MSc

Universitetas
Winchester University
Miestas, šalis
Winchester, England
Studijų trukmė
1 m.
Programos sritys
Marketing
Studijų kaina
8000.00 GBP
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Master
Programos pradžia
2022-09-19
Stojimo pabaiga
2023-04-15
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

Marketers need to successfully drive innovation; build brand presence in a changing society; create an organisational culture that shares and acts on the principles of customer focus; and develop performance metrics that include data analytics and deep insights into consumer motivations, in addition to a focus on financial and market performance. These capabilities need to be applied in a creative manner with an awareness of ethical and social responsibility.

MSc Marketing Innovation develops students' marketing capabilities relating to the strategic and creative process of leading and managing innovations through to commercialisation and beyond.

Students explore innovation as it pertains to existing products and services, focusing on the knowledge and skills required to ensure continued success of brands and organisations in the marketplace. Students explore the areas of idea generation and innovative data collection methods and examine how insights derived from consumer research can aid the development of creative and effective marketing strategies.

In addition, the programme fosters a detailed understanding of the design, development and management of new product and service innovations and explores how to create an engaging brand presence in an increasingly complex media landscape. The programme focuses on developing innovative and responsible marketing professionals, who possess skills relating to creativity, consumer insight, brand development and strategic analysis and who are capable of driving strategic change.

Reikalaujamas išsilavinimas

Į magistro studijų programas gali stoti visi, baigę universitetą arba besimokantys paskutiniame kurse. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu.

  • ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai. Kai siunti anketą paskutiniame kurse, diplomą reikia prisegti vėliau, kai tik jį gausi.

  • Bakalauro diplomas – jei jau esi baigęs aukštąją mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie anketos prisegti savo Bakalauro diplomą.

Anglų kalbos reikalavimai

Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • IELTS - 6.5

  • TOEFL - 90

Graduates may enter domestic or international roles within product management, market development, business ownership, market research, customer insight management or new product development.