This course links international marketing and business theories with the realities of operating as a marketer in the commercial world, keeping pace with the continuous challenges of operating in a global economy.
International Marketing and Business with Languages
This distinct course combines the study of International Marketing and Business with the study, from beginner or post GCSE level, of a foreign language. Employers are finding it increasingly difficult to distinguish graduates; having a recognized competence in a foreign language distinguishes you from among other graduates.
You will take a 30 credit beginners or post-GSCE module in your chosen language which will equate to two hours of language classes and one hour of cultural studies per week, learning about the country and its people. You will also have the opportunity to study abroad between years two and three of your study, learning to live a different culture, practicing your languages skills and making new and useful contacts.
We currently offer the following language combinations:
Reasons to study International Marketing and Business at De Montfort University:
Stojant į šį universitetą dėmesys yra kreipiamas į pažymius ir Brandos atestato vidurkį, kuris turi būti ne žemesnis kaip 7.
Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Smulkesnę informaciją kaip pildyti išrašą ir kada jis reikalingas, rasi čia. *
Brandos atestatas – jei jau esi baigęs mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie Kastu stojimo anketos prisegti savo Brandos atestatą.
Dėmesio! Stojantys į bakalauro studijų programas turės pateikti oficialų rekomenacinį laišką. Tai reiškia, kad jis turi būti ne tik pateiktas Refernce skiltyje, tačiau papildomai turi būti pasirašytas to žmogaus, kuris ją parašė ir prisegtas prie anketos kaip atskiras dokumentas Additional documents skiltyje, arba nusiųstas iš tos institucijos (paprastai mokyklos), kurioje dirba ją parašęs asmuo ofiacialaus el pašto adreso. Patvirtintą rekomendaciją reikia siųsti el paštu - techadmissions(eta)dmu.ac.uk
Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.
Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:
Anglų kalbos vidurkis 8 B2 lygiu + valstybinis anglų kalbos egzaminas išlaikyti 70 % ir daugiau (jei IELTS 6.0) arba anglų kalbos vidurkis 8 B2 lygiu + valstybinis anglų kalbos egzaminas išlaikyti 80 % ir daugiau (jei IELTS 6.5)
De Montfort University online testas (jei nori laikyti šį testą kreipkis į Kastu koordinatorius).
IELTS - 6.0 arba 6.5
TOEFL – 80 arba 90
This course develops highly employable graduates sought after by companies who now need a global understanding. By studying areas of International Marketing & Business it gives you the flexibility to pursue careers in a worldwide market place with leading multinational corporations. Job opportunities may involve dealing with global and cultural business issues, generating sales in foreign markets, developing products for global markets or creating an International Marketing Communications campaign. Recent graduates can be found in many global companies including Dulux, Ricoh, L’Oreal, IBM, Warner Bros, WalMart/ Asda and Grey Worldwide Middle
East. - See more at: http://www.dmu.ac.uk/study/courses/undergraduate-courses/international-marketing-and-business-ba.aspx#sthash.X7sCTD0W.dpuf
Tu laukei ilgai. Kantriai žaidei pagal taisykles, kurios buvo ne tavo. Tu laukei. Ir sulaukei. Mokyklos era baigiasi. Šiandien jau Tavęs laukia pasaulis. Kur skrisi? Kur mokysiesi? Kur linksminsiesi? Kur atrasi naujus draugus? Kur iš naujo atrasi save?...
Studijas užsienyje renkasi asmenybės, kurių netenkina narvelio rutina. Sparnus kelia tie, kurie mąsto plačiau ir nebijo iš gyvenimo pasiimti daugiau. O kas esi Tu?
Informuojame, kad Kastu svetainėje mes naudojame slapukus (angl. cookies), kurie skirti gerinti tavo naršymo patirtį, stebėti, kaip Kastu svetainė yra naudojama ir padėti mums reklamuoti mūsų paslaugas. Naudodamasis kastu.lt, tu sutinki su mūsų slapukų nuostatomis.