In a world where digitalisation and globalisation are driving constant change, it is vital to create marketing strategies that are distinctive and relevant. Being able to comprehend and address the marketing challenges of the future will make you a sought-after asset for organisations in the global marketplace.
The programme develops your ability to deal with issues such as digital transformation, global competition, and rapid market changes while providing a broad understanding of international marketing.
In the programme, you will collaborate with organisations to solve real-world challenges while deepening your theoretical knowledge. You will also engage in discussions on how consumers influence each other, the impact of digital media on marketing, and how to optimise export strategies.
The course contents are based on current research and covers topics ranging from consumer behaviour to the globalisation of the economy.
All teaching is conducted in English, and the programme is open to students from all over the world. The international atmosphere contributes to a broader perspective on the issues discussed, enriching your personal and professional development.
Į magistro studijų programas gali stoti visi, baigę universitetą arba besimokantys paskutiniame kurse. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu.
ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai. Kai siunti anketą paskutiniame kurse, diplomą reikia prisegti vėliau, kai tik jį gausi. ĮSIDĖMĖK, Prie anketos būtinai turi prisegti dokumentą (anglų kalba), patvirtinantį, kad studijuoji ir šiais metais baigsi savo studijas. Dokumentas turi būti patvirtinas universiteto administracijos.
Bakalauro diplomas – jei jau esi baigęs aukštąją mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie anketos prisegti savo Bakalauro diplomą.
Pastaba! Motyvacinis laiškas yra privalomas dokumentas stojant į šio universiteto programas. Universitetas reikalauja, kad laiške būtų max. 1000 žodžių.
Svarbu, jog anglų kalbos testo sertifikatą ir visus kitus reikalingus dokumentus atsiųstum iki balandžio 10d. Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:
IELTS – 6.5 (ne mažiau nei 5.5 iš kiekvienos dalies).
TOEFL - 90 (ne mažiau 20 turi būti surinkta writing dalyje. TOEFL testo rezultatai privalo būti nusiųsti tiesiogiai iš centro, kuriame laikei testą, Jonkoping universiteto kodas, kurį reikia nurodyti yra 8487).
Duolingo - 125.
Išimtis! Asmenims, turintiems brandos atestatą, kuriame nurodytas anglų kalbos B2 lygis anglų kalbos testo laikyti nereikia.
Bachelor’s degree (i.e the equivalent of 180 ECTS credits at an accredited university) with at least 90 ECTS credits in business administration, economics, industrial engineering and management, or equivalent.
At least 60 ECTS credits must be in business administration.
Globalisation and international competition is an established part of contemporary business life. Consequently, competence in international marketing is something that most companies require and even in the future. What position you get after graduating from the International Marketing programme will depend on your previous work experience and bachelor studies. Some examples of job positions that you might apply for after graduation include: marketing manager, export manager, export consultant, international account manager.
Tu laukei ilgai. Kantriai žaidei pagal taisykles, kurios buvo ne tavo. Tu laukei. Ir sulaukei. Mokyklos era baigiasi. Šiandien jau Tavęs laukia pasaulis. Kur skrisi? Kur mokysiesi? Kur linksminsiesi? Kur atrasi naujus draugus? Kur iš naujo atrasi save?...
Studijas užsienyje renkasi asmenybės, kurių netenkina narvelio rutina. Sparnus kelia tie, kurie mąsto plačiau ir nebijo iš gyvenimo pasiimti daugiau. O kas esi Tu?