International Tourism Management BA (Hons)

Universitetas
Edinburgh Napier University (Scotland)
Miestas, šalis
Edinburgh, England
Studijų trukmė
4 m.
Programos sritys
Management, Organisation & Leadership, Tourism & Leisure
Studijų kaina
13450.00 GBP
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Bachelor
Programos pradžia
2022-09-19
Stojimo pabaiga
2023-01-15
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

With its high profile history, outstanding attractions and world famous festivals, Edinburgh is a popular destination for travellers and tourists from all over the world. Tourism-based businesses flourish here making it an ideal place to study international tourism management.

This degree will equip you with the knowledge and practical experience you need to prepare for a career in tourism management.

An optional 24-week work placement in your third year gives you the chance to put your learning into practice, invaluable in this service-based industry.

Reikalaujamas išsilavinimas

Stojant į šį universitetą dėmesys yra kreipiamas į pažymius ir egzaminų rezultatus. Brandos atestato vidurkis turi būti ne žemesnis nei 7 ir 2 valstybiniai egzaminai išlaikyti ne mažiau nei 60%.

  • Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Smulkesnę informaciją kaip pildyti išrašą ir kada jis reikalingas, rasi čia. *

  • Brandos atestatas – jei jau esi baigęs mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie Kastu stojimo anketos prisegti savo Brandos atestatą.

Anglų kalbos reikalavimai

Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai uiversitetą pasiektų iki Liepos 31d.

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • IELTS - 6.0

  • TOEFL – 80

As a tourism graduate from Edinburgh Napier University, you’ll be well placed to progress within the industry whether your career aspirations are local or international.

Previous graduates have moved on to management roles in sectors and organisations including:

  • Destination development
  • Cultural services management
  • Operations management
  • Tour operators
  • Airlines
  • Public sector organisations
  • Retail
  • Hospitality