International Sales and Marketing Management

Universitetas
Copenhagen Business Academy
Miestas, šalis
Søerne, Denmark
Studijų trukmė
1.5 m.
Programos sritys
Marketing
Studijų kaina
0 €
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Top-up
Programos pradžia
Žiemos stojimas
2021-09-01
2024-02-01
Stojimo pabaiga
Žiemos stojimas
2021-03-01
2021-11-10
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

Core subjects:

  • Marketing
  • Supply Chain Management
  • Management and Organization
  • Business Law
  • Finance and Economics Subjects are taught in the context of two overall themes
  • Due Diligence of Sales
  • Business Development in an International Perspective Themes are sub-divided into topics i.e.:
  • The customer as the focal point
  • Business, industry and competitors
  • Innovation
  • Development of the sales and the business platform
  • Implementation of the sales plan
  • Follow-up and retention of customers
  • Methodology
     
Reikalaujamas išsilavinimas

Į Top-up (tęstinės studijas) gali stoti baigę kolegiją ar universitetą arba besimokantys paskutiniuose kursuose ir norintys perstoti. Stojant į Top-up reikia turėti 120-180 ECTS kreditų, todėl stodamas įsitikink, kad jų turi pakankamai. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu. Baigęs tęstinių studijų programą gausi bakalauro diplomą.

  • ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai.

  • Aukštosios mokyklos baigimo diplomas - Jei jau esi baigęs aukštąją, išrašo nereikia, užtenka prisegti savo Aukštosios mokyklos baigimo diplomą.

Anglų kalbos reikalavimai

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • Kastu anglų kalbos testas (iš jo reikės gauti bent 70 balų)
  • TOEFL - 83
  • IELTS – 6.5
Svarbūs reikalavimai
  • AP Degree in Marketing Management or

    Equivalent education = at least 2 - 3 years (120 ECTS) of undergraduate studies within Marketing, Economics and Management, Organisation, Supply Chain Management and Logistics, including at least:

        Marketing 20 ECTS
        Management, Organisation, ACM, Logistics 10 ECTS
        Economics 15 ECTS

     

  • International Sales Representative
  • Executive Sales Supporter
  • Key Account Manager
  • Sales Planner
  • Sales Manager
  • Sales and Marketing Coordinator