The MSc in International Strategic Marketing develops the specialist knowledge and skills you need to pursue a marketing career.
You will develop your working knowledge of marketing tools and techniques and learn how to integrate them to plan and implement successful marketing programmes and initiatives. There is strong emphasis on practical application, with opportunities to develop your analytical and problem solving abilities through the use of case studies and marketing simulations.
Learning from academics and student peers from around the world gives you an invaluable perspective on the issues and challenges facing marketers in today’s global business environment.
Our tutors and lecturers include both working practitioners in marketing and internationally recognised academics who conduct world-class research, which is regularly published in leading marketing journals.
About our students
Find out about our MSc student cohort, broken down by nationality, age, and the level of award achieved.
The programme will give you a strong understanding of core principles and the specialist skills needed for careers in a wide variety of organisations. Throughout the programme there is strong emphasis on the practical application of specialist knowledge and skills, with opportunities for students to practice their analytical and problem solving abilities through the use of case study and marketing simulations.
ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai. Kai siunti anketą paskutiniame kurse, diplomą reikia prisegti vėliau, kai tik jį gausi.
Bakalauro diplomas – jei jau esi baigęs aukštąją mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie anketos prisegti savo Bakalauro diplomą.
Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.
Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:
IELTS - 6.5
TOEFL - 90
This programme prepares students for a general or specialist career in marketing and management within a wide range of organizations, from large multi-national firms to SME’s within the private sector, and public service and non profit organizations.
Typical marketing roles would include marketing management, product or service management, advertising, market research, communications, and consultancy.
Tu laukei ilgai. Kantriai žaidei pagal taisykles, kurios buvo ne tavo. Tu laukei. Ir sulaukei. Mokyklos era baigiasi. Šiandien jau Tavęs laukia pasaulis. Kur skrisi? Kur mokysiesi? Kur linksminsiesi? Kur atrasi naujus draugus? Kur iš naujo atrasi save?...
Studijas užsienyje renkasi asmenybės, kurių netenkina narvelio rutina. Sparnus kelia tie, kurie mąsto plačiau ir nebijo iš gyvenimo pasiimti daugiau. O kas esi Tu?
Informuojame, kad Kastu svetainėje mes naudojame slapukus (angl. cookies), kurie skirti gerinti tavo naršymo patirtį, stebėti, kaip Kastu svetainė yra naudojama ir padėti mums reklamuoti mūsų paslaugas. Naudodamasis kastu.lt, tu sutinki su mūsų slapukų nuostatomis.