Marketing

Universitetas
Gloucestershire University
Miestas, šalis
Gloucester, England
Studijų trukmė
1 m.
Programos sritys
Marketing
Studijų kaina
8000.00 GBP
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Master
Programos pradžia
2022-09-19
Stojimo pabaiga
2023-04-15
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

Designed to develop your understanding and competence in marketing, you will study a range of core and developing topics in this customer orientated business discipline. You will develop a strong understanding of how marketing interacts with and contributes to other key areas within an organisation. Consumer analysis, brand communications, marketing research, strategic marketing, service contexts, international marketing and e-marketing are all central features of this degree.

If you have a relevant postgraduate diploma or professional award (such as a Chartered Institute of Marketing (CIM) Professional Postgraduate Diploma) then you may be able to join this programme at an advanced level.

Reikalaujamas išsilavinimas

Į magistro studijų programas gali stoti visi, baigę universitetą arba besimokantys paskutiniame kurse. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu.

  • ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai. Kai siunti anketą paskutiniame kurse, diplomą reikia prisegti vėliau, kai tik jį gausi.

  • Bakalauro diplomas – jei jau esi baigęs aukštąją mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie anketos prisegti savo Bakalauro diplomą.

Anglų kalbos reikalavimai

Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai universitetą pasiektų iki Liepos 31d.

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • IELTS - 6.5

  • TOEFL - 90

  • Marketing Communications
  • Brand Management
  • Customer Relationship Management
  • International Marketing
  • Marketing Research