Global Sports Management

Universitetas
Birmingham City University
Miestas, šalis
Birmingham, England
Studijų trukmė
3 m.
Programos sritys
Management, Organisation & Leadership, Strategic Management
Studijų kaina
9250.00 GBP
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Bachelor
Programos pradžia
2022-09-19
Stojimo pabaiga
2023-01-15
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

The BA (Hons) Global Sport Management (GSM) course will provide the academic expertise needed to help you develop an exciting professional future. Combining theory and practical application this course will draw heavily from practising sports leaders to cover multiple aspects such as technology and digital innovation, marketing, events, operations and analytics. Internships, placements, project fieldwork and workshops will enable you to start your career the second you walk through the door.

Reikalaujamas išsilavinimas

Stojant į šį universitetą dėmesys yra kreipiamas į pažymius ir egzaminų rezultatus. Brandos atestato vidurkis turi būti ne žemesnis kaip 7 ir 2 valstybiniai egzaminai išlaikyti ne mažiau 60%.

  • Pažymių išrašas - jei dar nesi baigęs mokyklos, būtina prisegti pažymių išrašą. Smulkesnę informaciją kaip pildyti išrašą ir kada jis reikalingas, rasi čia. *

  • Brandos atestatas – jei jau esi baigęs mokyklą, išrašo nereikia, užtenka prie Kastu stojimo anketos prisegti savo Brandos atestatą.

Svarbu! Į šį universitetą stojimai organizuojami tik tiems žmonėms, kurie neturi leidimo gyventi (pre-settled/settled statuso) Anglijoje!

 

Anglų kalbos reikalavimai

Svarbu, jog anglų kalbos testo rezultatai uiversitetą pasiektų iki Liepos 31d.

Anglų kalbos žinias gali patvirtinti vienu iš šių būdų:

  • Anglų kalbos vidurkis 8 B2 lygiu.

  • IELTS - 6.0

  • TOEFL – 80

Graduates will typically pursue a career in sports management through public or private sports organisations or through UK regulatory bodies in sport. This may include a variety of job roles, including: sports development, sports marketing, sports operations, sports manufacturing, sport product and brand management, sponsorship strategy and communications, volunteer management, or sports event management.