International Sales and Marketing Management

Universitetas
Zealand - Academy of Technologies and Business
Miestas, šalis
Naestved, Denmark
Studijų trukmė
1.5 m.
Programos sritys
Marketing
Studijų kaina
0 €
Studijų kalba
English (ENG)
Laipsnis
Top-up
Programos pradžia
2021-09-01
Stojimo pabaiga
2021-03-01
Apie programą
Stojimo reikalavimai
Karjeros galimybės

The international sales and marketing management programme is aimed at students wishing to have the right mix of sales and marketing competences in jobs such as: International Sales Representative, Executive Sales Supporter, Key Account Manager, Sales Planner, Assistant Sales Manager, Sales Manager, Sales and Marketing Coordinator.

There is a growing demand for employees within international sales and marketing and the programme reflects the ever growing internationalisation of the business community – especially the segment of small and medium sized companies.

The syllabus and learning objectives of the programme are based on research into the future requirements of business and industry for staff with an international profile, good language skills and a broad foundation in economics, with a special view to coping with marketing assignments. You will gain thorough insight into Marketing, Logistics, Management and Organisation, Finance and Economics, and Business Law.

The purpose of the programme is to qualify the students to work independently in analysing, planning and implementing domestic and international marketing activities in trade, production and service industries.

The Bachelor of International Sales and Marketing Management Programme is a 1,5 year top-up to that requires an AP Degree for admission. For further information look under ‘Admission’.

Reikalaujamas išsilavinimas

Į Top-up (tęstinės studijas) gali stoti baigę kolegiją ar universitetą arba besimokantys paskutiniuose kursuose ir norintys perstoti. Stojant į Top-up reikia turėti 120-180 ECTS kreditų, todėl stodamas įsitikink, kad jų turi pakankamai. Studijos kurias baigei ar tebesimokai turi būti panašios krypties kaip ir tos, į kurias nori stoti, kadangi priėmimas yra paremtas ECTS kreditų suderinamumu. Baigęs tęstinių studijų programą gausi bakalauro diplomą.

  • ECTS kreditų išrašas - jei dar nesi baigęs aukštosios mokyklos, būtina prisegti ECTS kreditų išrašą, kuriame būtų matyti, kokius dalykus Tu mokeisi bei kokius pažymius ir kiek kreditų už juos gavai.

  • Aukštosios mokyklos baigimo diplomas - Jei jau esi baigęs aukštąją, išrašo nereikia, užtenka prisegti savo Aukštosios mokyklos baigimo diplomą.

Anglų kalbos reikalavimai
  • Kastu anglų kalbos testas (jei turi gerą įvertinimą iš IELTS/TOEFL, tau nereikia laikyti Kastu anglų kalbos testo).
Svarbūs reikalavimai

For admission to the International Marketing and Management programme the following educational qualifications are required an AP Degree in:

  • Marketing Management or
  • another relevant Danish AP Degree within Business or Economics
  • or an equivalent international higher education degree within Business or Economics of minimum 120 ECTS.

All courses are of a high professional and pedagogical standard, and part of the College's objectives is to give students of all ages the opportunity to obtain qualifications enabling them to succeed in their future lives and careers.