Studento istorija

Diplomo laipsnis
Bachelor
Pasiruošimas. Kelionė. Gyvenimas Huddersfield
Pasiruošimas. Jis buvo gan trumpas ir lengvas.. Aš atidėliojau viską paskutinei minutei, todėl nebeturėjau kur dingti ir viską susitvarkiau paskubomis (nerekomenduoju taip daryti :). Gerai, kad viskas baigėsi teigiamai. Kas sudarė pasiruošimą? Visokiausių popierių patvirtinimas pas notarą, kelionės į vertimų biurus, paieškos gyvenamajai vietai Huddersfield mieste. Visos procedūros pas notarą tikrai vargino ir atėmė laiko, bet viskas šiaip ne taip buvo sutvarkyta (aš dėl viso pikto pasidariau papildomą ID kopiją, gimimo liudijimą, taip pat padariau leidimą, kad mano mama galėtų paimti brandos atestatą). Kas dar? Kasdien po truputį pildžiau savo lagaminą, kol galiausiai jis buvo pilnas. Teko palikti daug daiktų Lietuvoje, tačiau juos man atgabeno siuntų įmonė už labai kuklų mokestį – 100lt. Gavau visus daiktus per 2 dienas nuo išsiuntimo. Super! (jeigu jums reikės kontaktų – rašykit)

Kelionė. Prasidėjo anksti ryte – reikėjo nuvažiuot į Rygos oro uostą. Patariu jame būt bent valandą prieš skrydį, nes eilės kartais būna milžiniškos (kas nutiko ir man), nors man rekomendavo pusvalandį. Užtrukau eilėse tikrai ilgiau :)
Problemų oro uoste daugiau ir nebuvo, viskas čiki-piki. Pats skrydis irgi buvo geras, nebuvo jokių didelių kratymų, o ir pats skrydis nevėlavo. Po kelių valandų lėktuve, aš nusileidau Liverpulyje. Mano planuose buvo įsėsti į autobusą, kuriuo nusigaučiau į Manchesterį, o po to į traukinį, kuris nugabentų į Huddersfieldą. Viskas buvo tobula!
Vos išėjęs iš oro uosto prieš save pamačiau stovintį autobusą, ant kurio užrašyta „TO MANCHESTER“. Valio! Kelios minutės ir aš jau kelyje į Manchesterį. Kelionė vėlgi buvo sklandi, taigi Manchesteris pasiektas. Išlipau pirmoje stotelėje Manchesteryje (nes taip arčiausiai nusigauti iki traukinių stoties). Pasiklausus vietinių žmonių, gavau labai lengvą kelią į traukinių stotį, tad kelios minutės ir aš jau buvau ten. Traukinių stotyje pilna informacijos, kas iš ties labai gerai! Kelios minutės apsižvalgymams ir aš jau žinojau kada mano traukinys į Huddersfield. Nusipirkau bilietą, luktelėjau apie 10min ir aš jau buvau pakeliui į Huddersfield. Kelionė traukiniu užtruko apie 1 val., tačiau ji greit prabėgo, kadangi visą kelią mane kalbino vietinis gyventojas –labai domėjosi Lietuva ir ką aš čia veikiu :). Taigi – tikslas pasiektas. Labai smagiai ir greitai atsidūriau Huddersfield (tikiuos ir jums problemų nebus). Vuolia.

Gyvenimas Huddersfielde. Pirmasis vakaras buvo kiek keistas. Mano naujieji kambariokai padarė staigmeną. Mano ir Eimanto (mes vykome kartu) atvykimo proga jie surengė party. Iš pradžių nebuvau labai patenkintas, visgi reikia laiko įsikurt, o ir žmonės nepažįstami.. Bet viskas buvo puiku! Žmonės tikrai draugiški ir mandagūs, tad tikrai nesijaučiau kaip nepažįstamasis :)
Kitos dienos buvo skirtos „popierizmui“ ir darbo paieškoms. Nuėjome į Job Center ir buvome šiltai priimti. Gavome pilną informaciją apie National Insurance Number (jo reikia,  jeigu nori oficialiai dirbti), taip pat gavome pagalbos naudojantis jų kompiuteriais ir ieškant darbo skelbimų. Kasdien apsilankome JobCenter ir peržiūrime naujus skelbimus, tikėdamiesi rasti darbą. Nors ir teigiamų atsakymų kol kas negavom, visgi neabejojame, kad darbą susirasime..:) kas ieško, tas randa :)
Apie patį miestą. Miestas tikrai mielas, toks savitas ir šiltas. Jaučiuosi gerai čia, kadangi žmonės tikrai mandagūs, o ir pats miestas kažkodėl turi gerą aurą :) Miesto centras nėra labai didelis – galima apeiti per 15min :) Tačiau čia yra visko – ko reikėjo, tą nusipirkau, radau. Rūbų kainos čia daug pigesnės negu Lietuvoje, tad jeigu lagamine trūks vietos – meskit lauk savo drabužius :)
Universitetas. Čia yra nuostabu! Pats universitetas yra pilnai elektroninis (jeigu galima taip išsireikšti). Kiekvienas studentas turi savo elektronines korteles, su kuriomis tu gali daryt viską: patekti į universitetą, pasiimti knygų, naudotis kompiuteriais, skanuoti/spausdinti, gerti kavą/valgyti (žinoma, tai kainuoja:). Ir dar daug ko tikriausiai nežinau :) Žodžiu, tikrai džiaugiuos, kad pasirinkau Huddersfieldą. Jis pilnai atitinka mano lūkesčius.
Šiam kartui tiek.. Tikiuos paminėjau visus svarbiausius dalykus :) Jeigu kažkas neaišku ar tiesiog reikia informacijos – visada padėsiu.